Advertisement

PRK Semenyih - 2 hb Menang 3hb Kita Settle Semua Masalah

PRK Semenyih - 2 hb Menang 3hb Kita Settle Semua Masalah JANJI 1 HARI - 2 Haribulan Ph Menang, 3Hb Semua masalah akan diselesaikan. Inilah adalah janji yang sukar untuk dilaksakan. Kenapa Janji seperti ini masih ada?

#prkdunsemenyih #pakatanharapan


Penafian :-

Channel Ini adalah "Content Creator" di Youtube dan Tidak Terlibat dengan Mana-mana Parti Politik atau dibiayai oleh mana-mana pihak. Setiap Kandungan video yang di Muat Naik " Upload " adalah hanya sebagai Pendapat Peribadi dan juga Komentari Semula dari Video asal Pemilik Hak Cipta "Sebagai Penggunaan Wajar"


Video yang di terbitkan ini hanyalah sebagai 1 Pandangan, Kritikan dan Hujahan Peribadi sebagai Rakyat Malaysia, Sebagai Negara yang mengamalkan kebebasan Bersuara " Demokrasi " seseorang individu dibolehkan bersuara, kritik, dan memberi pandangan selagi ia Tidak menjejaskan Keharmonian Negara, Perpaduan Kaum dan Juga Insitusi Raja dan Perlembagaan

Perhatian :-
Channel " Handal " Tidak akan bertanggungjawab dengan Setiap Komen individu yang ditinggalkan di ruangan Komen dibawah. Maka ia Menjadi tanggungjawab Setiap individu yang menggunakan Platform Youtube bagi memberi pandangan ,komen, secara wajar dan berhemah tanpa menimbulkan sebarang Provokasi dan Juga komen yang tidak Berasas, sama ada dari segi tuduhan fitnah atau sebaliknya.

handal,politik,dramaone,prk semenyih,najib prk semenyih,najib razak,keputusan prk semenyih,najib bossku,semenyih,najib tesco semenyih,prk dun semenyih,prk semenyih 2019,calon prk semenyih,prk dun semenyeh,kempen prk semenyih,ceramah najib semenyih,datuk seri najib tun razak,kempen pakatan harapan prk semenyih,prk cameron highlands,selangor,selangorkini,media,tvselangor,ketua umum pakatan harapan,anwar ibrahim,pakatanharapan,ph,malaysiakini tv,harga minyak,

Post a Comment

0 Comments