Advertisement

Waarom ik van me bed werd gelicht en een halve dag vast zat 😮👮🚓

Waarom ik van me bed werd gelicht en een halve dag vast zat 😮👮🚓 Ik ben er niet trots op maar net als vele mooie momenten deze ook deze minder leuke ervaring uit mijn leven met jullie. #nofilter Subscribe to my YouTube Channel


Instagram


Facebook


Twitter

Faya Miro,Motovlog,vastgezeten,aangehouden,gevangennis,polietie cel,arrestatie,arrestatieteam,mee met de politie,politievlogger,arrestantencomplex,arrestantenbus politie,arrestantenvervoer,amsterdam,handboeien,van bed gelicht,politie inval amsterdam,getuigenis,rechtzaak,bikelife,lifestory,arrested by the police,police in amsterdam,verhoor,onschuldig in de gevangenis,gevangenis nederland,gevangenis vlogger,hoe ziet een gevangenis eruit,gevangenis van binnen,vrijgelaten,

Post a Comment

0 Comments