Advertisement

Girls came to visit me in London | DemiJonk

Girls came to visit me in London | DemiJonk Ik woon 6 maanden in London voor stage & de meiden kwamen mij opzoeken voor een weekendje !! Enjoy de korte after movie girls !

..................................................................................
Hey!

Welkom op mijn kanaal. Ik ben Demi Jonk en op dit kanaal komen vlogs online van mijn leven als model. Jullie kunnen mij volgen achter de schermen bij shows , shoots, mijn reizen en alles wat bij het modellenleven komt kijken.

Wil je geen enkele video missen? Vergeet dan niet te abonneren op mijn kanaal!

Enjoy!

Liefs,
Demi

INSTAGRAM:

modellenwerk,model,demi,jonk,demi jonk,demijonk,holland,dutchmodel,fashionweek,london,londonfashionweek,milaan,milan,paris,parijs,new,york,ny,newyork,lfw,mfw,pfw,nyfw,

Post a Comment

0 Comments