Advertisement

DON CHALLENGE ?! w| Berk Coşkun

DON CHALLENGE ?! w| Berk Coşkun Ben Enes Batur , 24 saat boyunca Don Challenge yaptık yani Pause Challenge Berk Coşkun ile bir gün geçirme videomuz da birbirimizi kışkırtma dan tut ağlattık , güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Kanala Abone OL :

24 SAAT FASTFOOD YEMEK :

Sosyal Medya:

İnstagram ►
Twitter ►

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , Youtube Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

pause,pause challenge,don challenge,challenge,donmak,ice,buz,kapışma,yarışma,the pause challenge,24 hours,enes,batur,enesbatur,enes batur,eğlenceli,ndng,ndng enes,komik,komedi,tr,türkiye,trend,enes batur ndng,batur ndng,vlog,güzel,popüler,türkçe challenge,batuber,24 saat,bir gün,bir gün geçirmek,24,saat,bir,gün,geçirmek,türkçe,en komik,gülmek,ndng batur,challange,newdaynewgame,turkey,turkish,türk,ndng enes batur,kışkırtma,enes challenge,eğlence,

Post a Comment

0 Comments