Advertisement

Lyckas Mamma Förvandla Mig Till En VSCO GIRL!?

Lyckas Mamma Förvandla Mig Till En VSCO GIRL!? VSCO är från början en fotoapp, ungefär som instagram. Men eftersom många som använder den här appen har en särskild klädstil så har VSCO utvecklats till klädstilen VSCO Girl. Själv tycker jag att denna klädstil är väldigt snygg så i dagens video utmanar jag mamma att förvandla mig till den ultimata VSCO tjejen. Kul att se hur stor koll mamma har på modet också. Kolla in hela videon för att se hur resultatet blev.

#vsco #vscogirl #ultimatevscogirl


Vill ni Följa mig på mina andra sociala medier hittar ni mig här:
Instagram:

TikTok:
melissajuliafrohlich

Design och intro/outro: Familjen Arcombe

Musik: Epidemic Sound
Kamera: Canon Powershot G7 X Mark II
Redigering: Imovie

melissajuliafrohlich,melissajulia,melissa,melissa fröhlich,melissa frohlich,vsco,vsco girl,vsco app,mode,fashion,trend,crocs,vans,mom jeans,schrunchie,ultimate vsco girl,becoming a vsco girl,förvandlas till en vsco tjej,hydroflask,shell necklace,bailey dedrick,mias life,haul shopping,living like a vsco girl,vsco editing,teen,tween,tonåring,barn,kids,vsco girl transformation,challenge,utmaning,sverige,svenska,

Post a Comment

0 Comments