Advertisement

De goedkoopste met de duurste items vergelijken bij H&M | Cheap VS Expensive || Lisanne de Vries

De goedkoopste met de duurste items vergelijken bij H&M | Cheap VS Expensive || Lisanne de Vries Hi! Vandaag introduceer ik voor jullie een nieuwe serie op mijn kanaal, genaamd Cheap VS Expensive! Voor deze serie ga ik elke aflevering naar een winkel om zo veel mogelijk dure en goedkope items met elkaar te vergelijken. Zijn de duurdere items nou echt beter? Ik ga het testen! Veel plezier met kijken XXX

- FAQ -

Hoe lang ben je?
Ik ben 1 meter 75!

Welke kledingmaat heb je?
Ik draag altijd maat S of maat 36 tenzij anders vermeld.

Waar koop jij je basic t-shirts?
Deze koop ik altijd bij de Zeeman van de mannenafdeling.

- INFO –

- Instagram (@lisanne.de.vries)
- Instagram van mijn kat (@jackydevlekky)
- Camera (Canon 700D)
- Camera lens
- Vlogcamera (Canon G7X ii)

Hoi! Mijn naam is Lisanne de Vries en welkom op mijn kanaal. Op dit kanaal post ik iedere zaterdag om 10.00 uur een video over zo'n beetje alles wat ik leuk vind en af en toe komt er een extra video op dinsdag of woensdag om 16.00 uur. Mijn voorkeur gaat uit naar fashion gerelateerde video's, maar zo nu en dan zal er ook een andere soort video online komen. Als je op de hoogte wil blijven van mijn video's dan zou ik het heel leuk vinden als je abonneert op mijn kanaal, dan ben je de eerste die ze ziet! Tot snel! X

Deze video bevat geen gratis gekregen producten en geen betaalde samenwerkingen.

shoplog,pashokjes,paskamer,shoppen,shopping,shop,lisanne,de,vries,fashion,mode,kleding,kleren,aantrekken,showen,aandoen,laten,zien,vintage,zeeman,passen,winkelen,winkel,

Post a Comment

0 Comments